Ako dve priateľky vybudovali populárne webové stránky o potravinách

V roku 2008 boli dvaja newyorčania sklamaní, že neexistovali internetové stránky pre milovníkov jedla, ktoré sa im páčili, miesto, ktoré obsahovalo všetko od receptov až po videozáznamy varenia, obchod s riadom, kulinárske predmety a cestovných sprievodcov.
 
"My – ako dvaja ľudia, ktorí milujú varenie, sú homebody, milujú naše domovy – necítili sa dobre," hovorí Amanda. "Necítili sme, že by sme mali nejaké miesto, ktoré by nám skutočne hovorilo, a dali nám všetko, čo potrebujeme."koření.jpg
 
V čase, keď ste chceli recepty, ste zvyčajne šli na jednu webovú stránku, hovorí Merrill, a ak ste chceli kuchynské vybavenie, išli ste na iné a tak ďalej. Takže dvaja spisovatelia potravín a vyškolení kuchári sa rozhodli spustiť Food52.
 
Dnes obchodní partneri hovoria, že ich spoločnosť sa rozrástla na virtuálnu kuchársku komunitu 13 miliónov ľudí po celom svete, ktorí obchodujú s receptami, nakupujú kuchynské potreby a riad, sledujú video tutoriály a vymieňajú si tipy a nápady.
 
S ročnými výnosmi povedal, že je asi 30 miliónov dolárov (23 miliónov libier) v minulom roku, New York-založená firma značne využíva sociálne médiá a YouTube na spojenie s užívateľmi, a tiež vytvára svoje vlastné fyzické knihy.
 
Kým Food52 je teraz popredným hráčom vo veľmi preplnenej oblasti potravinárskych webových stránok, ktorá tiež zahŕňa rád Serious Eats, Cookstr a Chowhound, pred desiatimi rokmi to bol nový koncept.
 
Namiesto toho, dvaja priatelia, ktorí boli v tom čase 30 rokov, dostali Food52 hore a bežali za použitia peňazí, ktoré dostali ako preddavok na knihy, a tým, že si požičali finančné prostriedky od manžela Amandy a matky Merrilla.zelenina.jpg
 
To bolo takmer rok po Food52 začala, že má svoje prvé 750.000 dolárov externých investícií. S nárastom počtu používateľov v priebehu nasledujúceho desaťročia sa investície ľahšie našli. Spoločnosť má teraz zabezpečené financovanie vo výške 13,3 mil. USD.
 
Food52, ktorý ho nazýva podľa počtu týždňov v roku, dostáva takmer tri štvrtiny tržieb z predaja tovaru a zvyšok z reklamy a iných komerčných tie-upov.
 
Po päťročnom predaji iných značiek kuchynských zariadení začal v roku 2018 predávať svoje vlastné výrobky.